Πολιτική Επιστροφών


Όταν τα αγαθά έχουν ήδη αποσταλεί, πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητα και στην αρχική συσκευασία στη διεύθυνση:

GTMED ΝΕΟΧΩΡΛΗΣ Γ. ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.
Χρωματοπωλείο
Μακεδονομάχων 10, Καλοχώρι,
57009, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
τηλ. 2310 78919

Δεν χρειάζεται να μας δώσετε κανένα λόγο για την ακύρωση της σύμβασής σας ούτε θα πρέπει να καταβάλετε ποινή. Μόλις παραλάβουμε τα αγαθά, θα πιστώσουμε τον αγοραστή μέσα σε 48 ώρες με την τιμή αγοράς μείον τυχόν χρεώσεις διεκπεραίωσης. Μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβασή σας μαζί μας για τα προϊόντα που παραγγείλατε οποιαδήποτε στιγμή.

Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@gtmed.gr για να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.

Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για οποιαδήποτε απορία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας εδώ.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η www.gtmed.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε . Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.

Go to Top